Accepterad Fredrik Glidare | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredrik Glidare

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fiillepiille/home

Ditt Hex-ID: 11000010578963b

Vad är din discord tagg? mannenstick #8294

Vem var det som bannade dig? Fredrik

Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar!!!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~Fredrik. Återstår: 6 dagar 23 timmar 46 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att de trodde jag pratade OOC med någon ingame, när i själva verket jag snackade med en kompis i Discord som försökte joina servern och jag hade glömt att tillämpa push to talk i inställningar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang omkring i spawn på torget och förmedlade med min kamrat i discord och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte nog med att det var en felaktig ban, utan den var överdrivet lång dessutom.

Antar att Fredrik trodde jag pratade med någon ingame, och om du faktiskt hade lite överblick över situation så kan du tydligt se att jag inte pratade med en specifik spelare i spelet utan sprang omkring och senare befann mig helt ensam i en gränd där det inte var någon spelare närvarande.

Du borde även ha insett från det jag pratade om att det inte var till en spelare ingame då jag förklarade till min kompis i Discord hur han skulle gå till väga för att joina servern och att jag aldrig tilltalade någon ingame!!

Det var mitt misstag att glömma att sätta på push to talk, men det misstaget borde absolut inte resultera i en ban i 7 dagar?? Speciellt när jag inte hade en aning om folk kunde höra mig, problemet hade varit så lätt att lösa genom att bara snabbt informera mig om att folk kunde höra mig när jag pratade och be mig sätta på push to talk. Det hade inte varit svårare än så, men trots detta så tycker du att en veckas ban är passande? Har svårt att förstå mig på det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sätta på push to talk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att sätta på push to talk så fort jag joinar server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka