Nekad FredricoEscobar | Medlem ansökning [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FredricoEscobar

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Literallytaggingod

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrico Escobar och är 25 år gammal. Han är nyinflyttad till staden då han nyss kommit ur fängelset. Han satt i fängelset pågrund av vapeninnehav, Han har aldrig varit den som tycker om att bråka. Han är mer för business. Fredricos pappa har lärt honom att inte ta dom striderna som han vet att han ej kan vinna och att han ska hålla sig borta från allt folk som inte är hans närmaste. Nu vill han ha en ny start på livet men känner fortfarande av suget efter ''Svarta business''. Fredrico är en ''Survivor'' och har alltid klarat sig på egen hand. Han har lärt sig att man ska ha starkt pannben och inte ha lojalitet för någon utom sig själv då hans pappa blev förådd av sitt eget gäng och mördade honom. Efter denna händelsen blev Fredrico kall och hade inga känslor kvar. Fredrico blir inte ofta arg då han tycker att det är ett slöseri med tid om det handlar om något litet. Om någon dock börjar snacka skit bakom Fredricos rygg kan det bli väldigt mycket större dock och Fredrico kommer göra något åt saken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med ett schysst och trevligt beteende och försöka förstärka rpandet så brett som möjligt på denna server. Motivera andra till ett bättre rpande och visa att detta är väldigt mycket roligare om man försöker sitt bästa till sitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ibland kan man ge andra chansen att vinna eller få det de vill. Det handlar om att vara schysst och flexibel, och ibland låta någon annan få sin vilja framför din egen

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den sen innan, nu valde jag att komma tillbaka.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka