Accepterad Fredmorch | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredmorch

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198359716975/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fred

Vad är ditt discord namn? Fredmorch#4173

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Nilsson och är 44 år. Han älskar sina fina vänner som han har i staden. Det bästa Marko vet är att spela på hästar med sina bästa vänner. För 6 månader vann Marko på triss och lever just nu livet med alla hans pengar. Han har ett enormt intresse för Volvos och speciellt Volvo 740s. En av de första sakerna Marko gjorde med sina pengar efter vinsten var att chroma sin Volvo 740. Markos största dröm skulle vara att få en fru i sin ålder. Hans barndom var väldigt tråkig då han inte utnyttjade sin tid. Marko brukade alltid gå hem direkt efter skolan och stanna hemma. Hans största intresse som barn var att läsa serie tidningar. En vanlig dag för Marko är att jobba vanliga tiderna och sedan gå hem och kolla på tv. Marko är i vanliga fall ganska tråkig men när han får i sig lite alkohol från The Palace då går han igång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag var Medlem på Unive innan sommaren men jag spelade inte under hela sommaren och fick ett indraget medlemskap. Jag skulle vilja börja spela igen och då tycker jag medlemskap skulle hjälpa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den enda servern som jag spelar på just nu och jag tycker det är en bra och fungerande server.

Hur hittade du Unive? Genom en god vän kallad Leo!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att komma in i Unives community och ha så kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka