Accepterad FREDINATOR | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FREDINATOR

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420299114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fred

Vad är ditt discord namn? FREDINHO#4481

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Pierre Bengtsson Han är 22 år gammal. Han är pratglad och oftast går fram till folk och pratar om olika grejer han gillar och han tycker är kul, han vill ibland hjälpa till i onödiga situationer och ibland kan han bli väldigt upprörd när han känner sig orättvist behandlad. Han gillar gamla bilar och att spela spel men han har oftast inte tid för det bara för att han är med kompisar rätt ofta. Hans bakgrund är att han bodde i ett litet samhälle med sin familj och när han var 20 så bestämde han sig att flytta

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är kul att rp:a på denna servern och det är många goa personer på servern den tiden jag har kört så känns de som en bra server som är seriös och bra gjord. Jag lallar inte runt tar rp seriöst som om jag lever i riktiga livet och det är kul att få nya kompisar och bara ha kul! Jag kommer vara tillfredsställande

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och seriös rp nivå och ha kul med mina polare, jag ska spela för att ha roligt och inte bara för att vinna. Jag kommer bidra med rolig rp helt enkelt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela så att den andra parten också kan ha kul. Som t ex en kriminell och en polis. Som att den kriminella inte drar tabbe för att tvunget komma undan utan att den kanske låter polisen gripa dig för att den också ska ha lite kul

Hur hittade du Unive? Flera av mina kompisar har spelat det så jag var tvungen att testa och jag tyckte det var kul och nu vill jag därför ta min rp till en högre nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka