Nekad Freded | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: 2222222.pngtjrnixen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gick in på servern med modmeny vilket var väldigt omoget och jätte dumt och jag ångrar de skit mycket och de kmr inte hända igen för att jag inte har något fusk längre och kommer aldrig hända för jag vill nt bryta mot server reglerna vilket jag redan har gjort för jag gick in med modmeny men de kommer inte hända igen och jag ångrar de jätte mkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne och testa lite saker på den sen blev jag bannad av anticheat men nu är de en vanlig ban ist för en anticheat ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag somgjorde fel för jag gick in med modmeny som var dumt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad i dcn 2 gånger, en gång för promoting & just ju Modmeny och har varit bannad jätte länge och vill komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå in med modmeny och att inte laddat ner fusk på min dator för de gör bara spelet tråkigare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra med fusk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka