Nekad Freded | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: 68A689B9-9282-4430-9E6E-B88488616758.png95F005C8-79D1-4BBF-A605-52EECC743B88.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick in på servern med en modmeny som jag använde för att tända eld på folk och förstöra spel upplevelsen jag visste att de var emot reglerna men jag gjorde de ändå utan att tänka på konsekvernserna jag förstår de var ett allvarligt misstag och att staffsen inte hade ngt val än att banna mig, jag vill be om ursäkt för de jag gjorde jag ångrar mig verkligen och jag inser att jag förstörde för andra som ville rpa och ha kul jag kommer aldrig mer fuska eller göra något liknande och att följa reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. just innan jag blev bannad hade jag fortfarande modmenyn igång jag sprang runt och tände eld på folk sen när jag testade en annan grej på modmenyn vid namn eulen så blev jag anticheat bannad med nu när jag kollade efter ca 1 månad så var jag inte anticheat bannad, då var jag bannad manuellt ist för anticheat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig ban de var jag som gjorde jag bröt mot reglerna genom att använda modmeny och tända eld på folk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad i dcen 2 gånger en gång för promoting sen var de modmeny de som hände när jag blev bannad för promoting var att min discord blev hackad och dom skicka massor av länkar, discord servers osv och jag blev väl bannad för dom inte ville att dcen skulle förstöras

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låta bli att använda modmenyn från början jag borde ha spelat som alla andra, rpa, ha kul, ha rolig spelupplevelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka