Nekad Freded | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: 95F005C8-79D1-4BBF-A605-52EECC743B88.png68A689B9-9282-4430-9E6E-B88488616758.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick in med en modmeny, Och jag har lärt mig jätte mycket efter min ban och de kommer inte hända igen och jag ska försöka att tänka på att inte göra något dumt som detta och för jag va dum+ omogen+ barnslig för jag gick in med modmeny och va omogen och tände eld på folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tände eld på folk sen blev jag anticheat bannad men jag vet inte varför de är en vanlig ban nu tror de är för att Hedgehog tog bort bannen och la på en vanlig ban istället för anticheat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel för jag tände eld på folk med modmeny som var omoget och barnlisgt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad i discorden 2 gånger just nu är jag bannad för modmeny och för länge sen promoting mitt discord konto blev hackat så skicka dom massor av discord server länkar till folk och till unive dcen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå in med modmeny och tända eld på folk

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka