Nekad Freddylan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddylan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? Freddylan

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: View attachment bannad forsgren.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag Dsyncade in i två bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till mina gängmedlemmar som blev besjuktna och då så kommer jag till sjukan där de är en bil som ska in till sjukan som jag dsyncar i för mig så rörde jag inte bilen men för forsgren verkade som jag gjord detta men iallefall så körde jag vidare och så kommer jag till polisstationen och där så kommer de en till bli som jag dsycnar igen då jag kör väldigt snabbt som jag inte skulle gjort och så dyscnade jag in i han och då så åker jag till trygghansa och blir bannad 3 dagar för Powegaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså beroende å hur man ser på de får mitt perspektiv så skulle jg sagt att de va felaktigt då jag inte rörde bilarna men efter som forsgren fick upp att jag crasha in i bilarna så förstår jag lite varför han bannade men tycker han kunde kallat in i support och snackat med en istället och senare kanske bannat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Små grejer man ångrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra så jävla snabbt i stan och köra försiktigt så inte jag dyscnar mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man alltid ska köra lugnt inne i stan så inte missförstånd händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en fortsatt fin kväll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka