freddep.p.p | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

freddep.p.p

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
6
Ditt discord namn: freddep.p.p

Ditt Hex-ID: steam:110000148aa76ca

Vad för typ av beslut gäller det? grov vdm indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Grodan Classic

Varför tror du själv att beslutet togs?För att jag redan backade med bilen och han hoppar ut innan jag hinner stanna, därför anser staffs att jag vdmar dom.

Hur är beslutet felaktigt? fattar att dem blir arga men tycker de var lite överdrivet med indraget men de va inte meningen att köra på dem. och trodde inte att han skulle hoppa ut och börja skjuta efter jag körde på dem

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...93a0665d9d72942429bf7b52fd17aaaea43cf4bbd2ce&

Senast ändrad:
man set t.om i klippet att bilen håller på att backa innan de hoppar ut ur bilen och riktar, i klippet ser man backlyserna som indikerar att bilen backar. Att ni drar krim-rollen för att några hoppar ut på en bil som backar mot en och kallar det vdm är bara sjukt.

VDM (Vehicle Deathmatch)Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning

Hur är beslutet felaktigt?
- Fordonet är redan i rörelse när han hoppar ut, alltså självförvållad "vdm"
- Sista utväg, sitter man i ett fordon som rör sig och någon riktar så är de väl klart att man då skulle sticka med sitt fordon? Man värnar om sitt liv
- Ni satte ban på "grov vdm" vilket är så överdrivet att de skriker om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka