Nekad freddep.p.p | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

freddep.p.p

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179396810/

Ditt Hex-ID: steam:110000148aa76ca

Vad är din discord tagg? freddep.p.p

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-15 203159.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och några andra satt i vc med en grabb som modda på servern och jag ångrar de som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte riktigt vad jag gjorde då men har hört att jag snacka skit om staffs som var onödigt som fan. Kan ha fel men har inte fått klipp när jag gjorde de så vet inte riktigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker de är lite fel då jag inte var själv i samtalet jag var där och skratta men sa inget då vissa personer sitter och skriker vad han ska göra och förstöra på servern tycker jag att de är lite konstigt att de är jag får pban för de. Tycker de skulle varit rimligare med indragen ped medlem och krim. Har varit på servern sedan 2021 tycker jag de är tråkigt som fan att jag är pbannnad och skulle göra allt för att komma tillbaka på unive. Då jag tycker de är rolig och seriös rp så tycker jag att de är den bästa rp servern. på alla dem här åren har jag skapat många vänner på servern hoppas jag att kunna få en ny chans. Om du eller 320 läser denna ban överklagan så ber jag ursäkt från botten av mitt hjärta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft mm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara lämnat dcn och kontaktat mod eller högre i staff teamet
men som sagt så ber jag om ursäkt för de jag har sagt och hoppas att jag skulle kunna få en ny chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta och prata med folk som spoofar och moddar på servern då de ger alvarliga konsekvenser och ge -rep istället för att snacka skit i vc vad dem kan förbättra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka