Accepterad Freddeking | Ban Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199408908888/

Ditt Hex-ID: steam:110000156588a58

Vad är din discord tagg? 1.freddeking

Vem var det som bannade dig? Anti-Cheat

Bild på banmeddelande: AC Ban UNIVE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej, Jag skulle testa gå in och kolla om jag var bannad innan, men de kom upp att jag inte var de, sen när jag träffade på min kompis ingame så kör vi lite runt med en cykel, och vi hittade en bil som var låst, sen när vi går lite längre bort blev både jag och han anticheat bannad för ingen anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick lite längre bort och blev anticheat bannad falskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då jag inte har gjort något fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är bannad i discorden just nu för ModMeny och försöker få bort den via en banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting då den var felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag har ej gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka