Nekad Freddeking | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: ssssssss.pngsssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gick in med modmeny vid namn eulen och jag vill be om ursäkt för de jag har gjort och skulle jag komma tillbaka till Unive så ska ja inte ha modmeny jag har raderat den från min dator så inget sånt ska hända för jag vill verkligen komma tillbaks till unive och jag inser att de jag har gjort var tråkigt för andra och att jag förstörde för dom som ville ha kul att rpa på Unive och jag ber om ursäkt och jag ångrar de så grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle testa lite saker på modmenyn som jag köpte 2 dagar innan jag gick in på Unive och då testade jag ge mig ett vapen vilket inte funkade sen testa jag tända eld på någon vid torget, de funkade, men sen blev jag kickad ur servern, då hade jag blivit bannad av anticheatet men just nu så är de en vanlig ban istället för anticheat ban, ingen aning faktiskt varför de inte är en anticheat ban längre, hedgehog kanske tog bort ac bannen och banna mig vanligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var verkligen inte en felaktig ban, de var jag som gjorde fel, de jag gjorde fel var att gå in med en modmeny och förstöra för andra som jag ångrar jättwe mycket, De ska ALDRIG hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ur dcn 1 gång för Promoting, De som hände var att mitt discord konto blev hackad och dom skickade massor av länkar, discors servrar osv, och Unive staffsen valde väll att banna mig för att dom inte ville att dcn skulle bli nukad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte förstöra andra med en modmeny vilket jag ångrar och jag ber om ursäkt och jag inser att jag har gjort fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå in med modmeny och förstöra för andra och jag har lärt mig nu att inte göra de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka