Nekad FreddeHSmaskinen | Ban överklagan [himmel2k]

• Trådskapare Trådskapare FreddeHSmaskinen
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

FreddeHSmaskinen

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gasgsaaaaaa/

Ditt Hex-ID: 11000010d353937

Vad är din discord tagg? Pino#1945

Vem var det som bannade dig? Bosse#1669

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: earrape ~Bosse. Återstår: 2 dagar 22 timmar 16 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min mic var för högt inställd ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, staffs jag blev bannad för Earrape så fort jag frågade ingame om min röst hördes bra. I discord får mina vänner ha mig på 200% och röst indikationen nere i högra hörnet lyste ej upp så jag fortsatte prata tills den lyste. Men då blev jag bannad i 3 dagar för earrape?. Förklarade situationen till Bosse#1669 men han tog det inte nå seriöst och sa "men snälla du har ju den i halsen är ju hur det blåser" istället för att informera mig om att göra en banöverklagan. Efter det så har Bosse#1669 ignorerat mina meddelanden så jag tog kontakt med Toobatee#2039 som var villig att informera om att göra en banöverklagan. Bosse kunde helt enkelt istället för att ge mig en Ban innan jag ens han komma ut ur Spawnmenu, bara säga att min röst var för hög. Själv kunde jag nog inte förändrat situationen eftersom jag inte ens hade hunnit spawna in och kunna ändrat microphone volume. MVH Fredde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom det inte fanns motiv av mig att earrapa utan jag ville bara veta om folk kunde höra mig, dessutom lyste det inte upp nere i högra hörnet när jag pratade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har någon tidigare ban men bara på 60 min för att jag knuffade någon med bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta med att prova micen utanför spawn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte prata i spawn?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka