- Meddelanden
- 134
- Reaction score
- 7
Blacklist-referens
ID: 896 — Övrigt
Anledning: undviker pc check samt n ordet
Personal: 8mod
Datum: 2026-05-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Aa klockan var 22:57 och jag var inne och skulle gibba, Helt plötsligt sätter 8mod mig i ett samtal och säger "Hoppa support du har 10 sekunder på dig annars får du pban och du får inte lämna ingame" Först trodde jag att han lallade för att jag liksom precis i den stunden gått in på spelet och inte skjutit eller liknande, Jag hade ett flyg till spaninen som blev inställt pga jobb osv i familjen, Han hotar med pban och stressar mig för jag har ingen aning varför jag ska hoppa support, Jag tappar de helt för att han stressar mig enormt mycket, Jag tappar de och säger N-ordet i staff samtalet, de var omoget och dumt, Men på min ban står de "Undviker pc check" Han kunde istället sagt att jag skulle bli pc checkad istället för att hota med pban och stressa upp mig, Han skulle kunna göra de lättare med att säga "Hoppa till support vi kommer att genomföra en pc check du har 5 minuter på dig" Istället för att stressa upp mig och hota med pban så kunde han sagt de istället, Har inget att dölja så visst ni kan pc checka mig
Tar du ansvar för det som hände? Tar ansvar för att jag sa n ordet och jag undvek inte pc check, Han kunde istället sagt att jag skulle bli pc checkad istället för att hota med pban o allt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte säga n ordet och lyssna men de gick inte för han stressa upp mig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har lärt mig att inte säga n ordet och ta de lugnt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ne.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja