Accepterad Freddeee | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Blacklist-referens
ID: 823 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fubb
Personal: Elias
Datum: 2026-04-18
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Allt började med att jag blev permanent avstängd för tydligen fusk och jag ska förklara lite för er, jag fuskade aldrig, de var såhär att en kille vid namn blacky415 hade blivit bannad på unive för fusk, min vän som jag sitter i samtal med på Snapchat gör en grupp me han på discord, sen skulle tydligen han där blacky spoofa sig in och då skrev min vän att vi skulle skoja me han och jag var på me hans idé, Sen så han ”grabbar jag ska spoofa unive vilken spoofer och bypass är bra?” Min vän etis skriver till mig på snap då att vi skulle skoja me han så etismats alltså min vän säger ” köp eulen fusk och fkl bypass”, blacky frågar om vi hade de och etis sa då ”ja de har vi” för som sagt så skulle vi lalla med han, sen så hoppar blacky ut ur samtalet, sen typ 2 minuter efter så blir jag och etis bannade ur dcn för fusk,
Och nu har jag fått ett exklusivt erbjudande på en unban på summan 1990 svenska kronor, som sagt jag och etis har inte fuskat. Jag själv har köpt unban 2 gånger tidigare samt ped med gorilla nivå 3 2 gånger, skulle aldrig vara så bränd att fuska på en server som jag har spenderat runt 10,000kr, men nu är faktiskt min fråga till er om ni skulle kunna ta en titt på detta då jag tycker själva beslutet är helt rent felaktigt eller om ni kan dra ner priset till 499kr för montage?
(Kan philip320 eller en Admin ta denna överklagan tack?)

Tar du ansvar för det som hände? Ja, Jag tar ansvar för montage men inte fusk för jag fuskade inte, Montage står inte på bannen men ja erkänner, Jag gjorde montage MEN inga regelbrott var i montaget.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte lägga ut montage på youtube och inte säga saker man inte har / gjort.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni kan ge mig 1 till chans då jag inte har fuskat, Jag har endast sagt att jag har gjort de då vi skulle få han där grabben att köpa de sen hoppa support, Har ej fuskat, Men har lagt ut montage och de var dumt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ne tyvär inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Elias sluta neka mina överklagningar när ja skriver att jag vill att Toris eller 320 ska ta den.

Ni kan pc checka mig jag har ej fusk, Om ni Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt läser min ban överklagan så står de att jag sa att jag hade fusk för att få han grabben att köpa de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka