Accepterad Freddeee | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Ditt discord namn: 1.fredde

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad för typ av beslut gäller det? Ban på 7 dagar är här för att överklaga min avstängning.

Vem/vilka tog beslutet? Alec

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror dom valde att ta beslutet för att jag fear RPade mot 2 Poliser, Allt började med att jag var me en vän och rullade i en lambo, Sen så kommer en Polis och be oss köra in till sidan, Sen så säger dom att vi ska kliva ut ur bilen och då kör min vän iväg, Dom pittade oss flertal gånger även om vi sa till dom att sluta pitta så slutade dom inte, Sen så kör min vän upp till ett berg, Han hoppar då ut och skjuter mot dom, Efter 2 sekunder hoppar jag också ut, Jag blir då benad & sen så riktade dom mot mig och han som rikta mot mig han som hade gorilla har pittat oss flertal gånger, Fear RPat flera gånger i andra scenarion och hetsat i mitt PM, Men iallafall, Jag blir benad och då blev jag trött så jag emote abusa upp mig & skjöt båda Poliserna, De var dumt och de händer inte igen, Nu går vi till nästa sak, De var mitt i scenariot, Sen så har jag bindat Quit på Y då jag har kört på andra RP servrar sen tidigare som var jätte lalliga som alla lootade på och skjöt konstant & då hade jag Quit bindat på Y så jag

Hur är beslutet felaktigt? Andra delen är felaktig då jag hade bindat Quit på Y och jag har försökt unbinda men de går inte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos Alec förmodligen.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka