Nekad Fredde_boZo | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde_boZo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214465116/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Freddybara#4202

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Freddan, eller Fredrik De Paso flyttade från Sverige när han var 4, hans mamma var alkis och kriminell och hans pappa lämmnade när Freddan föddes. Han flyttade till Irland med sin moster, när han har 16 flyttade de till USA, bodde där tills han fyllde 18. Sedan flyttade de till Sverige och nu bor han där, 27 år gammal. Fredrik är ofta blyg med nya människor men när han har lärt känna de väl kan han snacka om mycket med de. Ibland lite för mycket. Fredrik är intresserad av bilar som en hobby men hans dröm är att få bli polis. Han har många minnen från sin kriminella mamma och de minnena är inte de bästa. Därför vill han göra något gott med sitt liv och bli polis. Freddan är straight. Freddan väger 68 kg och är 1.90 lång. Han har skostorlek 42. Freddans drömbil är en Mercedes E Coupe AMG.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att den här servern är väldigt bra och jag gillar att den har realistiska bilar. Den är uppbyggd på ett realistiskt sätt och det är en bra dc som är lätt att fatta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer reglerna och jag ska även följa de själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man det betyder typ att man inte ska spela bara för att vinna, det går att förlora i ett scenario och ha roligt ändå.

Hur hittade du Unive? Fick tips av vänner, sökte sedan upp discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka