Nekad Fredde_boZo | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde_boZo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Fredrikkk#4202

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Ohlsson. Han är en gruvarbetare med låga krav på livet. Han är gift med Brita Ohlsson. Göran har en kärlek för motorcyklar och fordon, och Brita såklart. När Göran var ung gick han in i en depression, hans mamma slog honom och hans pappa slog honom också. Hans pappa dog av alkohol missbruk för att levern slutade funka. Detta hände när Göran endast var 10 år gammal. Han började också dricka i ung ålder och detta tog honom in i sin depression. Sos tog honom för att hans mamma var inte kapabel till att ha honom. Hans syster dog när hon var 15 (våldtagen) och han har ingen kontakt med sin mamma, han vet inte ens om hon lever. När Göran var 18 kom han ifrån SOS, han bodde hos sin farbror ett tag, men flyttade sedan ihop med Britta 1971 till en etta i Dalarna. De gifte sig året efter, 1972 i Juni. Ett bröllop som ägde rum bakom lägenhets huset, i parken. Brittas mamma var närvarande, hon var den enda där utom Brittas kompis Hjördis Olofsson. Göran och Britta fick en son 1976. De döpte honom till Örjan. Men Britta hade en jobbig graviditet och Örjan föddes med ett antal sjukdomar som skadade honom för livet. Örjan levde 8 långa år till sin död 1984. Göran och Britta var förkrossade, de ville ha en nystart så de flyttade till en tvåa i Avesta där de började sina "nya liv". De bodde där flera år. Men för några månader sedan bestämde de sig för att flytta, de ville flytta till Univestaden. Det tog ungefär en vecka innan de sålde lägenheten i Avesta. De la sina sista pengar på att betala av sina lån och för flygbiljetterna till Univestaden. Så nu är de där, tomhänta men redo för utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid försöka hålla så bra rp-nivå som möjligt. Jag kommer försöka göra min rp bättre för varje dag som går. Jag kommer alltid försöka hjälpa de nya spelarna till servern att höja deras rp-nivå och att komma igång. Jag har en vän som spelar på unive vilket kommer göra att jag kommer spela här mer. Jag kommer inte påverka unive negativt bara positivt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för att man själv ska vinna. Man ska spela för att skapa ett scenario och acceptera ifall motparten vinner scenariot och inte bara tänka på sig själv utan tänka på att alla ska ha så bra rp som möjligt och att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Fick tips av vänner, sökte sedan upp discorden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till! (ändrad)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka