Nekad Fredde | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn_Högström

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199104451320/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Xiaoling#1647

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Fredde, 42 år gammal, född 8 Februari 1980. När han var ett litet barn så dog hans alkoholistiska far av en hjärtattack. Efter det så gifte hans mor en man som slog dem. Då var han för liten för att agera. Ända sén dess har han jobbat för rättvisan och hoppas på att en dag bli en polis så att han kan hjälpa andra människor. Han har en fru som heter Sandra som är 40 år gammal. De är gravida med en liten flicka men har inte ännu bestämmt sig på ett namn. Han har också en son som heter Josef som är 6 år gammal och han älskar dem alla över hela världen. Han studerade Ekonomi när han var yngre men det intresset tog snabbt slut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer aktivt spela, bidra, få alla känna att de är i en trygg och säker miljö, och roleplaya bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kommer aktivt spela, få alla att känna sig trygga och att ha roligt och jag är bra på att roleplaya.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att motståndaren vinner. på så sätt blir det en bra story och mer spännande än om alla bara skulle försöka vinna själv hela tiden.

Hur hittade du Unive? På Fivem, min kompis rekomenderade eran server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka