Freddan I Medlem Ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Freedddan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314465971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Freddan#1234

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Bob Falcao - Detta är en person som är uppväxt i en liten by i norra Brasilien med två föräldrar som inte finns i Bobs liv längre. Han växte upp bland vapen och droger. Redan i denna ålder så blev han väldigt intresserad av bilar. När han var 5 år gammal så blev han adopterad av en familj i Sverige. Denna familj har han växt upp med men han gillade speciellt sin fosterbror som han fått. Dom var alltid med varandra sedan dom var jätte små och dom har nästan varit fastklistrade. Nu i senare år så har han kommit ut med ok betyg i skolan och har precis börjat söka jobb helst något bil inspirerat. Han har rätt kort stubin men är snäll och rolig. Han är även inte längs lagens långa arm och kommer då inte gå mot det lagliga hållet. Han försöker dock hålla sig så mycket i skinnet som det går för att ha en chans att skaffa jobb och ha ett bra och socialt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kommer vara en aktiv spelare som kommer göra allt jag kan för att göra unive till en bättre server och community. Jag är även öppen för den flesta sortens rp vilket gör att jag kommer kunna göra all olika typ av rp. Jag kommer även kunna ha möjligheten att hjälpa folk ooc om dom behöver hjälp då jag har ganska mycket erfarenhet i fivem och kan ganska mycket om det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är en så populär server som det är och hur mycket rp som finns att göra som jag märkt dom dagar som jag spelat på Unive hittills och vill väldigt gärna upptäcka mer från förmånerna med att vara en medlem och utveckla mitt rp på just Unive. Jag har även märkt dom dagar som jag har spelat på att det är väldigt mycket olika rpare och märker att det är väldigt bra rp på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de när jag letade efter svenska rp servrar och såg att det var den mest populära servern och på den vägen gick det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att utveckla mig som person och i mitt rp. Jag vill även skaffa ett större socialt umgänge än vad jag redan har och känner då att jag kan få detta på unive och dess community.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att utveckla mitt rp så mycket som möjligt och upptäcka allt som servern har att erbjuda. Jag vill även kunna finna så mycket olika rp spelare och upplev alla olika typer av rpare och rp typer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är inte aktiv i någon annan server.

Tillbaka