Nekad fredbread3 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fredbread3

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084790561/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? fredbread3#2796

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingenting varför jag vart bannad, det står exakt, Du har blivit permanent avstängd för: ~Nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag skulle dra ifrån scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen hyfsat snabbt, så då körde jag om en polisbil. Han jagade mig tills min bil slutade fungera. Vi snackade med varandra. polisen sa åt mig att ställa mig mot bilen, jag lyssnade på vad han sa så jag ställde mig vid bilen. Jag dum som jag är råkar trycka på knappen som gör att jag råkar hoppa in i polisbilen. Det är inte med mening och jag skulle inte dra ifrån scenariot, staffen som kollade bannade mig direkt, jag hann inte gå ut ur bilen. Så det tyckte jag var dåligt, att han inte ge mig chans att gå ut ur den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för att jag råkar trycka på f så jag hoppar in i bilen, han ger mig inte ens en chans att hoppa ut ur den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft några bans här på denna server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kanske inte vara så stressad i scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Då kommer jag inte vara lika stressad i dem nästa scenarioerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka