Accepterad fred07lund | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fred07lund

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156525921

Ditt Hex-ID: 1100001474d7b61

Vad är din discord tagg? [Falck] freddan200#6602

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem banna mig eftersom att jag åkte för snabbt i stan och sen krocka i en stolpe men fortsätte att köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på vianor och kollat ny lokalen och så ringer min kompis och säger att han behöver hjälp fort så jag sätter mig i min saab och kör runt i stan för att försöka hitta honom, sen krockar jag i en stolpe fast jag hinner slira innan så jag inte träfar den hårt och då antog jag att man inte behövde sluta köra och spela som om att jag var med om en krock i verkligheten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag tycker att det är polisens jobb om jag skulle köra för snabbt och det var ju inte så att jag körde in i stolpen i 100km/h.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång där jag gjorde fel påriktigt och det var för att jag var ny på spelet och slog en grabb som råna min kompis jag visste inte reglerna då och 2 gångar har dem bannat fel och då sa det till mig i support så jag gav dem bara mitt hex id så fixa dem det och sen har jag fått 30 mins ban och dem andfra har jag löst med en överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat efter jag körde in i stolpen och gått ut kollat så att bilen var hel eller om jag var skadad och jag hade kunnat köra lugnare i trafiken och inte bara tänkt på min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att unive är en server där allt är som verkligheten och att jag måste spela som om det vorit min egna gubbe i verkligheten. Jag har också ägnat mycket tid på reglerna efter den här bannen och jag kommer bara spela som det vore jag som är gubben.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka