Accepterad Frazze12 | Medlem ansökning [L1eandro99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazze12

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? .frazzelito

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frazze Mohamed 2001-01-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, gillar att umgås mycket, social!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är mer eller mindre kriminell, han har varit en del av dem större gängen här i unive staden och vill fortsätta att bygga upp sin relation med folk och umgås mycket med fint folk, han försöker dra sig ut ur kriminaliteten och satsa på eget företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög form av rp och långa scenarion som alla ska kunna delta! Jag vill rpa mig fram till krimminell och kunna göra roliga scenarios , Jag kommer att bidra med väldigt bra och hög rp och jag kommer alltid rp inom alla regler och att aldrig försöka göra något misstag då jag vill kunna utveckla min rp så mycket som jag kan och tillslut kanske bli kriminell

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte gå för att vinna att man även kan förlora också utan att bli arg!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det må jag säga att det har hänt om man ska vara ärlig, men vad som hände kommer jag inte ihåg då det var ett bra tag sedan jag körde på unive! :D

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vi kan väll ta FearRP och det ifrågan är att man inte kan värna om sitt egna liv, tillexempel om jag har något emot nån och jag vet att hane ute för att döda mig och är på väg till mig så ska man under suntförnuft / FeaRP dra därifrån på tanke om att man inte vill dö.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka