Antagen Frazze12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazze12

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston Johansson

Ditt discordnamn: .frazzelito

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff pågrund utav att jag har en hög form att aktivitet när jag vill göra något och nu känner jag att jag verkligen vill bli staff.

Även så känner jag att jag har en kompitens för att kunna leda en spelarbas som gör fel hit o dit där jag kan ta åtgärder på det jag känner är fel inom regler på servern, jag tycker även jag är en bra arbets-kamrat som gillar att sprida mycket glada sociala och roliga stunder. Jag kommer bidra med mycket aktivitet utifrån en skala kanske 8/10 gånger, jag tänker även att det är smart att ge folk chanser som har varit staff tidigare på unive ( För ett jävla bra tag sedan :) ) varför? Jo för att man kan bidra med mer energi en förut och att man kan bidra med mer professionalitet pågrund utav man utvecklas genom åren ( OFTAST ) där man kan visa sig ett bättre jag än förut.

Jag har en bra ton till alla och visar mycket respekt till alla även om jag haft en dålig bakgrund med de / dem!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså personligen tycker jag det flesta funkar men det jag personligen tycker ska förbättras är väll att man ska bli lite mer stränga med regler och visa att man faktist ska följa dom ( DET VILL SÄGA ) att jag som staff ska ta hårda åtgärder på det som nyligen skrivits ut t.ex, jag ger philip320 en idé på en regel som kanske "Tänk på ditt beteende emot personer starta inte onödiga konflikter när det inte är nödvändigt." Då kanske han skriver upp den regeln någon stanns och då om inte folk respekterar dess regler ska inte jag behöva sitta och förklara då det nyligen skrivits ut och dem bör läsa vad som skrivits annars får de skylla sig självt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja att jobba lite mer kreativt och visa mer bestämt vad man menar fast sammanfattat och visa 0 sympati till att folk gör fel när det nyligen skrivits ut "Låt de gå max 2 timmar sen ta hårda åtgärder mm."

Men att man jobbar i grupper och tittar genom folk och ser om det agerar på nytt sätt eller på ett gammalt sätt vilket är att fortsätta bete sig likadant.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är sig själv, man visar respekt även om ngt skett som får en att bli "irreterad" T.ex. Att dem inte lyssnar på vad du säger och skiter fullständigt i det. Men då kan du ju faktist säga till ordentligt och visa att du menar alvar men att man ska hålla allt till en vis gräns.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att oftast va hemma men om jag ej är det e det skola.
Men annars om vi säger tids messigt minst 3 timmar staff arbete om dagen och på helger minst 5/4 timmar om dagen.
Kommer ej att rpa något då jag känner att om man söker till staff ska man satsa på det också.

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 5 år totalt men nyligen kommit tillbaka efter en paus från spelandet.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, inte helt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, då jag inte är så bra på att planera in liksom evenemang!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka