Nekad Frazze12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazze12

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston Johansson

Ditt discordnamn: .frazzelito

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jo jag har valt att ansöka till staff efter som jag gillar servern vill verkligen ta tag i detta och utveckla server du skulle vara nåt för denna server bygga uppe server tillsammans med andra staffs på server jag vill även göra server till en bra rp och en bra plats så alla känner sig trygga på denna server hålla kol på denna server så alla beter sig det är en viktigt sak hur folk rpar här på Unive så tex så kommer det en person och bara från ingen stannas och börjar slå på en kille så bara vill ha bråk det händer ofta och det vill jag få stop på genom att dra inte dom i support ge dom en varning sen om det händer igen så kommer det leda till en ban för att det är inte okej att göra jag älskar jätte mycket att hjälp Unive vill bara kunna visa det för er alla här på Unive vad jag kan göra för Unive . Det som också är viktigt är att man ska ha en bra ton mot varandra i support det är jätte viktigt att min inte kallar varandra fula ord det är aldrig okej och det gäller också mig som support att man ska ha en bra ton alltid. Jag skulle ta alla min tid på Unive om jag var staff efter som jag vill hjälpa servern så mycket så det får bra rp-nivå gör folk glada Jag kommer ta alla som kommer och väntar på support ibland tänker jag å det sitter nån i support önskar jag var support och kunde hjälpa den personen jag kommer vara jätte aktiv på kvällen och på morgonen det kan jag lova er vet även att det är många som sitter i support jätte länge det vill jag göra nåt å genom att ta dom i support det gäller också i reports kommer ta jätte många reports som kommer in och innan jag ressar tex då måste man kolla uppe det om det är sant så att dom inte ljuger i reports och det får man inte göra häller. Jag som person spelar väldigt mycket på denna server. Jag är en person som är snäll i support gillar att ta han dom folk i support vara lugn i support inte av bryta någon inte okej att gör som support. Jag kan även hantera stress som jag behöver om man ska vara staff jag kan även ta bra beslut det är bra att kunna om man är staff på servern. Jag som vill lösa alla problem ingame och i dcn jag kommer att vara inne hela tiden på servern och titta hur folk rpar så att dom inte lallar på servern eller bryter mot regler det är aldrig okej att göra på denna server det är viktigt att jag som staff också håller mig till regler man ska bete sig om man är staff bara för att men är staff så kan man inte gör vad man vill på servern det är viktigt. och jag som support ska hålla kol på chatten så ingen skriver fula ord eller nåt efter som man ska ha respekt och vara snälla mot varandra det är viktigt jag vill även göra en jätte bra community det kan vara jätte bra. Och jag har rpat ett bra tag så jag vet hur man rpar på denna server jag har aldrig spelat på en annan server bara på denna server har jag spelat på kommer alltid vara Unive för mig inga andra servrar. och en grej också som får mig att vara staff gillar mycket jobb att ha och göra och det ska man få när man är staff det är mycket arbeta när man är staff. och jag kommer rpa mindre när jag blir staff för att jag vill hjälpa servern mer en vad jag vill rpa på servern sen också att jag aldrig unbannar nån person ändå om det är min kompis eller lillebror man ska ändå inte unbanna om man inte har skrivit en ban-överklagning och blir Godkänd på den ban-överklagning då får man unbanna och jag som staff ska aldriga unbnna nån som perma bannad å sen att om nån har blivit bannad av misstag så måste man alltid ta det med den personen han blev bannad av efter som annars kan personen kanske ljuga därför är det viktigt att jag tar det först med den staffen som banna han det är väldigt viktigt. Sen liksom när man kommer från skolan så har man inget att göra då kan man passa på att titta på hur servern mor om det går bra för servern passa på att titta på senarion det är vädigt fel tex om man ser nån göra fel dom behöver det åter gärder på det man ska liksom inte bara låta det vara det är också en viktigt grej som man måste ha kol på och jag som staff måste alltid klippa allt fel som händer det är viktigt om man ska ta åter gärder det är väldigt viktigtJo jag har valt att vara staff efter som jag gillar servern vill verkligen ta tag i detta och utveckla server du skulle vara nåt för denna server bygga uppe server tillsammans med andra staffs på server jag vill även göra server till en bra rp och en bra plats så alla känner sig trygga på denna server hålla kol på denna server så alla beter sig det är en viktigt sak hur folk rpar här på Unive så tex så kommer det en person och bara från ingen stannas och börjar slå på en kille så bara vill ha bråk det händer ofta och det vill jag få stop på genom att dra inte dom i support ge dom en varning sen om det händer igen så kommer det leda till en ban för att det är inte okej att göra jag älskar jätte mycket att hjälp Unive vill bara kunna visa det för er alla här på Unive vad jag kan göra för Unive . Det som också är viktigt är att man ska ha en bra ton mot varandra i support det är jätte viktigt att min inte kallar varandra fula ord det är aldrig okej och det gäller också mig som support att man ska ha en bra ton alltid. Jag skulle ta alla min tid på Unive om jag var staff efter som jag vill hjälpa servern så mycket så det får bra rp-nivå gör folk glada Jag kommer ta alla som kommer och väntar på support ibland tänker jag å det sitter nån i support önskar jag var support och kunde hjälpa den personen jag kommer vara jätte aktiv på kvällen och på morgonen det kan jag lova er vet även att det är många som sitter i support jätte länge det vill jag göra nåt å genom att ta dom i support det gäller också i reports kommer ta jätte många reports som kommer in och innan jag ressar tex då måste man kolla uppe det om det är sant så att dom inte ljuger i reports och det får man inte göra häller. Jag som person spelar väldigt mycket på denna server. Jag är en person som är snäll i support gillar att ta han dom folk i support vara lugn i support inte av bryta någon inte okej att gör som support. Jag kan även hantera stress som jag behöver om man ska vara staff jag kan även ta bra beslut det är bra att kunna om man är staff på servern. Jag som vill lösa alla problem ingame och i dcn jag kommer att vara inne hela tiden på servern och titta hur folk rpar så att dom inte lallar på servern eller bryter mot regler det är aldrig okej att göra på denna server det är viktigt att jag som staff också håller mig till regler man ska bete sig om man är staff bara för att men är staff så kan man inte gör vad man vill på servern det är viktigt. och jag som support ska hålla kol på chatten så ingen skriver fula ord eller nåt efter som man ska ha respekt och vara snälla mot varandra det är viktigt jag vill även göra en jätte bra community det kan vara jätte bra. Och jag har rpat ett bra tag så jag vet hur man rpar på denna server jag har aldrig spelat på en annan server bara på denna server har jag spelat på kommer alltid vara Unive för mig inga andra servrar. och en grej också som får mig att vara staff gillar mycket jobb att ha och göra och det ska man få när man är staff det är mycket arbeta när man är staff. och jag kommer rpa mindre när jag blir staff för att jag vill hjälpa servern mer en vad jag vill rpa på servern sen också att jag aldrig unbannar nån person ändå om det är min kompis eller lillebror man ska ändå inte unbanna om man inte har skrivit en ban-överklagning och blir Godkänd på den ban-överklagning då får man unbanna och jag som staff ska aldriga unbnna nån som perma bannad å sen att om nån har blivit bannad av misstag så måste man alltid ta det med den personen han blev bannad av efter som annars kan personen kanske ljuga därför är det viktigt att jag tar det först med den staffen som banna han det är väldigt viktigt. Sen liksom när man kommer från skolan så har man inget att göra då kan man passa på att titta på hur servern mor om det går bra för servern passa på att titta på senarion det är vädigt fel tex om man ser nån göra fel dom behöver det åter gärder på det man ska liksom inte bara låta det vara det är också en viktigt grej som man måste ha kol på och jag som staff måste alltid klippa allt fel som händer det är viktigt om man ska ta åter gärder det är väldigt viktigt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker personligen att det är mycket lall och oseriösa folk på servern och det är väldigt tråkigt för det förminskar rp suget!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja, jag hade suttit mig ner med andra staffs och valt att snacka om just rp´n och kanske komma upp till en slutpunkt hur vi ska kunna få slut på lallandet, jag skulle även säga att man kan lägga lite mer information till spelarna på servern att vi kommer bli extra hårda med lallandet. Sedan så kommer vi som staff team titta noggrant på spelarna så dom följer våra riktlinjer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag hade agerat professionellt genom att prata lugnt, sammanfattad i mitt talspråk, jag hade även haft en lugn ton i mina ärenden så jag inte hetsar upp stämningen. Men jag tycker det är väldigt viktigt för att få spelarna att tycka det är en bra plats att spela på så man inte får borta alla spelare, etc. / Vad jag menar är att om man har en aggressiv ton så ska man inte vara staff för du hetsar bara upp stämningen och får en dålig relation med spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är nästan alltid ingame på morgon till kväll på grund utav att jag går halvdagar för jag är snart klar med mina studier!
Så har gott om tid för just detta.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag kom nyligen tillbaka efter en paus från spelet och vill därmed efter min test-period bli staff som jag var 2023 eller när det var. Och nu kom jag tillbaka den 22 februari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit staff här på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, allt funkar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka