Nekad Frazin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Frazin

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Hampus Björklund är en 32 årig individ med rötterna i Lindköping. Trots att han växte upp i en mindre stad, kände Hampus alltid en dragning mot de större möjligheterna som andra städer hade. I sin strävan efter kunskap och äventyr bestämde sig Hampus för att flytta till en större stad för att följa sin dröm om att bli jurist.
Staden erbjöd honom inte bara möjligheten att fördjupa sig i juridiken utan också att omge sig med en mångfald av människor och kulturer. Denna miljöförendringen forma Hampus till den orädda och försiktiga individ han är idag.
Att vara ensamt barn i hans hem lärde Hampus sig tidigt att vara självständig och ansvarsfull. Han är öppen för att dela med sig av sina kunskaper och erfarenheter för att hjälpa andra när det behövs. Hans vänliga och hjälpsamma natur har gjort honom omtyckt bland både vänner och kollegor. Hampus har även utvecklat en passion för golf, båtliv och att lösa komplicerade uppgifter. Golf ger honom möjligheten att slappna av och njuta av naturen, medan båtlivet tillåter honom att utforska nya platser och äventyr. Att lösa svåra uppgifter är en färdighet som han fick genom sitt juridikstudium, och han ser det som en utmaning snarare än ett hinder. För Hampus är balansen mellan att vara orädd och försiktig avgörande. Han vet när det är dags att ta risker för att uppnå sina mål, samtidigt som han är medveten om vikten av att agera med omdöme. Hans mångsidiga intressen och positiva inställning gör honom till en inspirerande och pålitlig individ, redo att ta sig an livets alla utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till en roleplay där det är seriöst och där det inte alltid handlar om kriminalitet. Jag kommer vilja ha ett så normalt liv som möjligt där jag fortfarande kan ha kul med andra spelare och inte bryta några lagar. Om jag blev accepterad skulle jag vilja spela ganska seriöst tills att det söks advokats roller som jag senare gärna skulle vilja rpa som.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man spelar med en parter/teammate i ett senario ska man inte bara bry sig om hur det går för sig själv men också hur det går för sin partner. Exempel: Man rånar en bank och springer/åker iväg från sin partner utan att bry sig om hans risk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Serverna har de flesta normala reglerna som ingen racism, nazis, Cop baiting, RDM , och VDM. Sen finns det andra regler som att en karaktär dör i

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ganska mycket rp inom andra spel där jag har varit jobb som polis och advokat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget att lägga till.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Fått sin roll borttagen i discord, finns dock inget jag kan se som är dokumenterat.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka