Frazata | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frazata

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad heter du på discord? Frazata#7123

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommer vara inne 4+ timmar nästan varje dag, men nu är det sommarlov är jag osäker på om jag kommer spela mer eller minder men jag är ganska säker på att det kommer bli mer men senare. När sommarlovet är slut vet jag inte vilka tider jag slutar men ungefär dem här tiderna:
Måndag: 16:00-21:45
Tisdag: 16:00 - 21:45
Onsdag 16:00 - 21:45
Torsdag 16:00 - 21:45
Fredag: 16:00 - hur länge som helst
Lördag: hur sent som hälst
Söndag: 10-21:45

Berätta om dig själv Jag heter Frank och kommer från Ekerö. Jag brukar spela många timmar varje dag, jag är inte ensidig, jag brukar vara aktiv så mycket jag kan när jag är hemma. Jag är somsagt 14 år och fyller snart 15 år men jag känner att jag är mogen men några tycker inte det pågrund av min RP gubbe som kan vara lite barnslig ibland, men om jag skulle bli en support skulle jag inte ändra min RP gubbe mycket men kommer fortfarande tänka på min mogenhet. Jag har stort intresse om Dator kompenenter och spel. jag går ingen sport men brukar spela fotboll med kompisar. Jag gillar att hjälpa människor med saker och jag brukar inte ge up snabbt som en gång när jag skulle göra en gäng ansökan och allting försvann men jag satt på natten och gav ninte upp. Jag är gasnka självsäker, jag är SKIT på att köra i fiveM och har slösat minst 50 mil på att laga min bil hos Mekonomen och Falk

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli support skulle jag först och främst blivit SKIT glad och säga det till mina kompisar. sen skulle jag hjälpa folk som behöver hjälp även om det är OOC eller IC. Hade jag blivit support hade jag fåt en bättre begränsning för att hjälpa communityt och staff teamet, Jag kommer även hjälpa folk med nya saker på servern som om hur olika menyer funkar eller saker IC. Jag skulle även göra mycket "Staff arbete" och föröka få bort dem som bryter mot regler och förstör andras RP, jag skulle försöka att stärka en del av communityt. Jag är servervakt och kan ta emot och ge kritik på ett bra sätt som inte är nedsättande utan på ett sätt så att personen jag ger kritik till inte ska bli arg eller ledsen. Jag skulle ta emot så många /reports och /help som möljigt om nånting har hänt eller att nån inte RP:ar och förstör. Jag är ganksa säker att jag kan passa som denna roll och kommer inte vara powerhungry för visa/ha makt eller visa att jag är bättre än andra.

Jag skulle hålla koll på stora folkgrupper i noclip eller utan noclip så att ingen bryter mot reglerna eller förstör andras RP scenarion. Jag kommer specca personer och hålla kol så att ingen gör något dumt som att förstöra eller inte RPa.
OM jag inte skulle spela hade jag nåt varit i support och hjälpa några människor om OOC eller IC utan att jag behöver spela men jag kommer ju även vara i support när jag är In game för att hjälpa några människor som behöver någon supports hjälp.
Jag är veldigt soicial och är inte ensidig, Om jag har bannat nån och dem vill prata om bannen så kommer prata om det och lyssna om vad hen tycker om bannen och om hen tycker att dem inte gjorde fel och tycker att det var en felaktig ban så kommer jag lyssna om vad dem tycker.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har 400 - 500 timmar på Fivem RP (Detta är RP timmar) Och alla mina timmar på fiveM ligger på ett ungefär 675 timmar. Jag har spelat ungefär 423 timmar på UNIVE specefikt

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill vara en support på JUST UNIVE för att först och främst hjälpa communityt så mycket jag kan. Jag vill även blu support på just UNIVE för jag tycker att det är en server med annurlunda mechanics som sticker ut och som jäg gillar veldigt mycket, så jag tycker att det är en bra server att bli support på. Jag tycker även att staff teamet gör ett skit bra jobb men kan behöve extra hjälp för att få bord på dem här som förstör och lallar. Jag tycker även att visa andra serverar är mycket mer strässigt och mycket svårare att bli staff men det är inte så med UNIVE och det tycker jag mycket om. Jag tycker även att dem mästa är veldigt skysta även om det bara är deras IC gubbe som är aggresiv/skyst. Jag vill även bli support för jag känner att det kommer nya människor in på servern som kan behöva hjälp i servern för att utveckla deras RP och kanske deras MOGENHET inom RP. Jag vill hjälpa så att holla koll på scenarion för att ibland kan ett scenario skapa ett problem som skapar ett scenario och såvidare, och det måste man holla koll på, så att ingen bryter mot regler och såvidare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan hjälpa för att jag är aktiv nästa hela dagen lång och har Öppet för DM i Discord och kommer vara aktiv IN game genom att noclipa och specca olika spelare, jag kommer vara aktiv i DC INGAME och FORUMEN för att snabbt hjälpa folk som behöver en staffs hjälp. Jag har varit i support mycket och kan sedan dela utt det jag har lärt mig till andra som behöver samma slags hjälp som t.ex. Menyer, Mechanics, gäng, kriminel roll och mer, jag vill dörför hjälpa andra på samma sätt som jag har blivit hjälpt på.

Jag kan kan ta emot och ge kritik på ett bra sätt som inte är nedsättande utan på ett sätt så att personen jag ger kritik till inte ska bli arg eller ledsen, om jag hör att en person säger till mig att jag skriker eller är för arg som support kommer jag nog tänka lite gran på det men om 5 personer kommer till mig och säger det kommer jag nog ändra på det så att jag kan hjälpa människor på ett bättre sätt. Jag somsagt kommer ta emot så många /report och /help som jag kan för att hjälpa folk som behöver.
jag komme även kicka/banna folk som bryter mot regler och lallar runt för att förstöra. om jag har bannat någon kommer jag kolla i forumet så aktivt jag kan för att kolla om den personen jag har bannat hag lagt upp en ban överklagande så jag kan kolla på den så jag vet om hur scenariot för den andra personen

jag gillar att hjälpa människor som kanske inte vet lika mycket eller behöver en hjälp med något annat som t.ex. /skin eller nåt annat IN GAME relaterat

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är en servervakt i unive så jag vet några commands men jag har även varit staff i en ganska stor server som heter California Roleplay som man måste andvända kommands nästan hela tiden för att folk där är ganska galna t.ex. dem VDMar 24/7. Jag vet många kommands som jag kommer skriva sedan. jag vet mycket om hur man är en staff på California roleplay MEN på unive gör man det annurlunda för att i Unive bara bannar man folk på direkten men på California roleplay freezar man dem först och pratar med dem och sedan bannar man dem eller låter dem gå. Jag har även varit OP på minecraft servrar som man andvänder mycket commands på.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? !!NÅGRA AV DEM HÄR ANDVÄNDS INTE I UNIVE!!

/toggleid
/togglename
/ban (id)
/kick (id)
/freeze (id)
/adminworld
/setlevel (id)
/wire (id)
/unwire (id)
/goto (id)
/gethere (id)
/say (text)
/flip
/explode (id)
/xunlock
/vr (lagar bileb till 100%
/giveme
/giveitem (itemID)
/setjob (id)
/car
/dv
/svban (id)
/showinventory (id)
/clearinventory (id)
/skin (id)
/setgroup
/bring (id)
/unban (SteamHexID)
/banip (id)
/ooc
/revive
/spec
/spectate
/noclip

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag tycker att jag kan lära mig snabbt och ändra hur jag gör saker om det behövs. Jag tycker att jag kan lära mig mycket mer än vad jag redan vet inom att vara en support /staff.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag brukar nästan bara spela UNIVE men ibland när jag vill köra anurlunda RP som t.ex. att kidnappa någon random eller gör en drivebye, eller spawna massa bilar och ha kul genom att spela på en server som heter San Andreas Roleplay men jag brukar knappast spela på servern och om jag blir support kommer jag någ spela lite grann på den för att köra mer annurlunda RP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss ? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka