Nekad Fratello | Medlem ansökning [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fratello

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? -_-#1184

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2002

Berätta om din karaktär. Jag är 24 år gamal jag heter Fratello Desane jag är från gambia och jag är uppväxt i ett utsatt område kallad för backa. Jag har växt upp med kriminaliteten mina intressen är fighting sälja dunder varor. min karaktär är oftast lugn o så skön grabb men om man gör honom arg då kommer tabben fram så min karaktär har aggresion problem mer eller mindre när han väl blir arg men annars är han en skön grabb. och så hoppas på att bli medlem i staden så han kan aktivera sig med dunder varorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att vinna med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motstånaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommendera servern till mig så jag har varit inne lite o checkat den verkar vara fet med sköna människor inne o bra roleplay så jag vill vara en del av det.

Nekad, utveckla. Beskriv lite mer om din karaktär, kanske Plan B om det kriminella livet inte fungerar?
Vill även att du skriver mer här Vad kan du bidra med till serverns RP?. Vilka typ av scenarion kommer du bidra med?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka