Accepterad Frasse37 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frasse37

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? gullit34

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Karlsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitös Omtänksam Nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har en ganska lugn uppväxt hans familj fanns alltid vid hans sida. Han hade många kompisar att vara med när han var liten han var omtyckt i den lilla byn dom bodde i. Han har alltid gillat att hjälpa männsikor och det är det han helst vill göra i livet men han gillar också att fixa med bilar. Hans framtidsplaner är att försöka få jobb inom polis yrket annars så vll han börja med att meka med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion där det kommer att bli kul för båda motparter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela för att du ska vinna ett senarion utan att det ska vara kul för båda motparter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång mot powergaming och där jag blev bannad och jag lärde mig av det eftersom jag inte kunde spela när jag ville.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka