Nekad Frasse Bosse | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frasse Bosse

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=909042102&token=wJzRfUsV

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? Fogge#0578

Vem var det som bannade dig? STV

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag hade minna vapen ur tjänst.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har mina vapen när jag inte är i tjänst men det har alla jag jobbar med på sequritas till och med han som snställde mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med två kompisar och då råka jag ta fram min teaser och då trodde väll STV att jag använde dom när jag inte var i tjänst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktigt ban för att alla jag känner på sequritas har sina vapen på sig när dom inte är i tjänst och alla dom har sakt att det är lugnt att ha sina vapen på sig och jag har vart orolig för det länge att jag ska bli bannad för det men dom har sakt flera gånger att det är lugnt att ha på sig dom när man inte är i tjänst så jag har litat på vad dom har sakt men nu verka det som dom har haft fel hela tiden så a så det var absolut inte meningen att använda dom när jag inte är i tjänst för det är bara dumt och korkat skulle alrdig gjort det och tar rp jätte seriöst för den som anställde mig som inte jobbar kvar sa att dom bara kommer försvinna fårn fördået hela tiden och då kommer du aldig få tag på dom så a.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte råkat komma när 3 och antagligen lämnat in dom i förådet men alla andra har på sig dom så jag vet inte och han som anställde mig sa att jag skulle ha på dom för dom bara kommer försvinna från förådet hela tiden och då kommer jag inte kunna jobba!

Har du lärt dig någonting efter din ban? A inte ha minna tjänste vapen på mig när jag inte är i tjänst men alla jag jobbat med har på sig dom hela tiden för dom säger att dom bara kommer försvinna annars så ja får väll länge undan dom hela tiden och försöka ha lite tur!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka