Accepterad Frasse | Ban överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frasse

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226157883/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b73fb3b

Vad är din discord tagg? frasse#5214

Vem var det som bannade dig? Det var douflas.

Hur lång tid var din ban? Den är 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjuvkopplar på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte. Jag visste inte att man inte fick tjuvkoppla en cross och jag slutade efter typ två sekunder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en cross och så satt jag på den och råkade trycka H och då tjuvkopplade jag den. Som sagt jag avbröt tjuvkopplingen efter ungefär 2 sekunder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom jag råkade tjuvkoppla den och jag kunde inte komma bort från det. Så jag skrev att jag knöt mina skor.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var när jag spelade första gången och då så blev jag kidnappad och hade ingenaning vad jag skulle göra så tog jag deras bil och åkte iväg. Andra gången hade jag skottsäkerväst på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Första skulle jag läst alla regler och sånt innan. Andra gången så skulle jag väl då inte använt västen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag läste alla saker som man skulle veta innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka