Nekad Frappe | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frappe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288317596/

Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? Frappe#6213

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll och glad person, målet han har är att bli sjukvårdare och hjälpa samhället. Min karaktär gillar att hjälpa till och att klara av mål. Oscar Johansson är 31 år gammal. Jake är en väldigt framgångsrik person.

Varför ska just du bli whitelistad? just jag ska bli whitelistad då jag vet alla regler och jag fattar konsekvens tänk, Jag har spelat RP länge så jag kan det mesta om det, jag anser att jag kommer ska bra RP, ge och ta är det bästa jag vet. man gör så att man själv har kul samtidigt som de andra också har kul. Jag kan alla regler och det hoppas jag alla andra också kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli det just på denna servern för att jag vet att det finns bra RP spelare inne på Multi och att jag märke vilka bra scripts ni har. Jag har varit OW ett tag nu för att jag ville se hur servern va men nu har jag märkt att det är en bra server så nu tänkte jag att det var dags att få WL.

Hur hittade du Multistaden? mina vänner tipsade mig om multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa roliga senarion för mig och andra, jag kommer att ge och ta. mitt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat en del på snöstaden samt varit Head Mod på den men den servern har blivit alldeles för koas så det är dags för mig att hitta något nytt tänkte jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka