Nekad Frappe | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frappe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288317596/

Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? Frappe#6213

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Johansson, han är 31 är gammal och kommer från malmö. Han har sen tidigare jobbat som sjukvårdare i andra städer och det tänkte han fortsätta med. Min karaktär är väldigt höjd rädd och hatar mörker. detta beror på att hans mamma dog av en plan olyckan när han var 11. Oscar är den ända kvar i hans familj och det är också därför han gillar att rädda/hjälpa folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli Whitelistad eftersom att jag har tidigare erfarenheter inom RP och har spela det ett bra tag, Jag är en person som gillar att ge och ta dvs göra det kul för mig men samtidigt se till så att de andra också tycker det blir kul. Jag har spelat väldigt mycket RP i på senaste tiden och jag vill utveckla min RP så mycket jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag är en spelare som alltid utgår från suntförnuft, jag vill att båda parterna ska ha det roligt i senarion. jag skulle säga att jag kommer bidra med mycket kunskaper inom RP. Jag anser att min rp nivå är tillräckligt hög till denna servern

Hur hittade du Multistaden? mina vänner tipsade mig om multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att utvecklas och lära mig nya saker, få folk att ha det kul samtidigt som jag själv ska tycka det är kul. bygga upp bra senarion för båda parterna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat en del på snöstaden samt varit Head Mod på den men den servern har blivit alldeles för koas så det är dags för mig att hitta något nytt tänkte jag.

Nekad. Du har inte utvecklat dina svar sen senaste ansökningen du gjorde. Du har en chans till, annars kommer du få vänta 1 dag med att göra en ny ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka