Accepterad frappa05 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frappa05

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109648431/

Ditt Hex-ID: 11000014482302f

Vad är din discord tagg? Frappa #8197

Vem var det som bannade dig? BANDA

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-06_150821810.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några killar rånade en person och han var Icke-medlem. Vi riktade vapen mot killen och killen börjar springa trotts att han har 3-4 vapen mot huvet och vi kan ju inte få stopp på han genom att slå han eller något sånt. Jag valde att fälla han med bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte helt fel bann men med tanke på att det finns inget annat att göra för att driva scenario framåt så då valde jag som sagt att fälla han med bilen. Jag skadade inte han jag knuffade om kull han vilket kändes som att det var de ända vi kunde göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad 4 dagar i går men det var felaktig bann och sen har jag blivit bannad för lallande med kompisar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Med tanke på att vi antog att han ringde polisen o sen sprang han så hade vi antingen kunnat skjuta direkt eller att jag knuffade om kull han med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att du inte får fälla/knuffa folk med bil men jag trodde det var ok just då med tanke på att jag ville drava scenariot framåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka