Nekad frappa05 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frappa05

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109648431/

Ditt Hex-ID: 11000014482302f

Vad är din discord tagg? Frappa #8197

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? en dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-02-14_211545190.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från hans syn så lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och några kompisar for till andra polare och drygade med dom det var ba en rolig grej som hade kunnat irl också tycker inte det var något större fel på det med tanke på att det är kompisar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från staffs håll så var det en bra ban men från vårat håll då båda parterna är med på det och vi är kompisar och buar lite med varan så tycker jag att det kunde vart kortare ban iaf. men Jag tycker egentligen att det inte skulle vart ban vi ville ba ha lite roligt med kompisar och det ä sånt som händer irl också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att köra utan ett däck en gång och sen dess har jag inte kört utan däck jag fick veta vad som var fel o sen gör jag inte om det så funkar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja antingen fråga staff om det va okej eller så hade vi kunnat skita i att göra det men vi hade också kunnat ta det lite lugnare men med tankte på att båda parterna va med på det och det var inte på öppen platts det var i ett gäng-hus mellan kompisar så tyckte jag inte det var något större fel. Jag lär mig till nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det kan vara svårt för staff att se och veta saker ifall vi inte sagt till dom vad vi ska göra. Så till nästa gång så berättar jag för staff innan vad vi hade tänkt göra och kolla om det är okej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Det räknas fortfarande som lall, ni är ju inte seriösa när ni håller på att springa runt och slå varandra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka