Accepterad Franz Jäger | Ban överklagan [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franz Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023838706/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: DMN2008

Vad är din discord tagg? Secret_DMN2008#8638

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för moddare på en annan server men det inte var jag. Så det kanske var samma person på båda servrarna. Eller var det därför en stor bulldozer spawnade på min bil helt plötsligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut min bil från garaget och så spawnade en stor bulldozer uppepå min bil, så jag hoppade in i den och tjuvkopplade den för att köra iväg den så jag kunnde köra min bil. och efter ett tag så kom någon och sköt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag har aldrig använt modds och kommer aldrig göra. Jag gjorde ingenting som skulle kunna tolkas som modd men den spawnade en bulldozer uppepå mig och det kanske nån trodde var jag som gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång och det var därför jag hannade i ett slagsmål/han körde över mig på trottoaren och då slog jag han. men jag tog lärdom av det att man inte behöver slåss att man kan prata om det istället eller bara gå iväg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ha slagit honom jag skulle ha gått iväg eller prata med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte slå folk eller vara olaglig jag kommer sköta mig så bra jag kan.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top