Nekad Frantixze12 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Frantixze

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Slakovic och är 26 år gammal hans barndom va jätte fattig och sorglig. Han växte upp i ett slitet område i gnesta där många familjer kämpade för att få det att gå ihop, och hans egen familj var inget undantag. Varje dag var en kamp för Kevin och hans familj. där de aldrig riktigt visste om de skulle ha tillräckligt med pengar för mat eller hyra. Kevins föräldrar gjorde sitt bästa, men verkligheten var hård, och Kevin fick tidigt lära sig att han inte kunde räkna med någon annan än sig själv.
I skolan kände han sig ofta utanför. Han kunde inte ha de senaste kläderna eller coola prylarna som de andra barnen hade, och det gjorde att han kände sig annorlunda. Han fick snabbt ett tufft yttre, inte för att han ville, utan för att han kände att han var tvungen. När andra barn lekte ute eller gick på semester med sina familjer, tillbringade Kevin många kvällar i sitt lilla rum, ensam och grubblande över framtiden. Han drömde om en annan tillvaro, en där han kunde stå på egna ben och slippa känna den tunga känslan av hopplöshet.
Det var under dessa ensamma stunder som han fann tröst i bilar. Han älskade att studera hur motorer fungerade, hur varje del hade en roll att spela. När han blev äldre och fick chansen att skruva på riktiga bilar, hittade han sitt sätt att fly från verkligheten. Motorerna blev ett sätt att glömma alla problem, att försvinna in i något som han faktiskt kunde kontrollera. I garaget kunde han drömma sig bort, låta ljudet av verktygen och doften av olja fylla tomrummet inombords.
Men drömmen om att bli polis var det som höll honom uppe, trots allt mörker. Kevin ville inte bara ta sig ur fattigdomen för sin egen skull, han ville också hjälpa andra som kände samma hopplöshet som han själv upplevt. Att bli polis skulle betyda att han kunde göra en skillnad på riktigt, att han kunde ge tillbaka till samhället och skydda dem som inte kunde skydda sig själva. Det fanns något djupt inom honom, en känsla av rättvisa som växte fram ur hans egna erfarenheter av orättvisor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, avancerad och kreativ rp. Jag ska försöka skapa många roliga scenarion. jag kommer inte att rpa som kriminell utan mest hålla på och rpa polis!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker det är superviktigt att man inte bara spelar för att vinna hela tiden. Det är ju kul att vinna ibland, men det är ju ännu roligare om man kan skapa en riktigt bra historia tillsammans! Det blir ju så mycket mer spännande om man kan samarbeta och låta andra delen vinna ibland med!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM-Random death match, Man dödar någon utan andledning t.e.x på torget. VDM-Vehicle death match, man använder en bil som vapen. Suntförnuft- Tänka logiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har massa erfarenhet inom rollspel, har ungefär 2500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Jag är nöjd!

Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka