Nekad Frantixze12 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015728027/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ee9139b

Vad är din discord tagg? Frantixze, är bannad i discord

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-10 123255.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad för att jag sköt o inte följde reglerna. Det va sjukt dumt av mig, jag tänkte inte riktigt i den sekunden. Jag visste typ reglerna men va lite för het på grejerna. Jag ska inte göra om det om jag får komma tillbaks. Lovar att sköta mig bättre. Hoppas ni kan ge mig en chans till:/

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel så är de bara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärt mig mycket, vill helst inte berätta om dom jag skäms

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit min frustration utanför spelet, eftersom att de va nån som rånade mig sen sköt mig och tog alla mina saker, blev väldigt ledsen eftersom jag hade jobbat as länge för att kunna köpa vapnet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer ta min frustration utanför spelet, typ som att gå ut ur rummet elelr nått

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka