Nekad Franslawal | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franslawal

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? Franslawal

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robert Lover, 38

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, äventyrlig och lycklig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Robert lover en robust man på 32 års ålder som kommer från Luleå. Han har släkt i Tjeckien eftersom hans kusiner är därifrån, de reser dit varje sommar för att hälsa på dom. Som person är han lite inåtriktad men trevlig, mesta delen av hans vänner är hans kusiner i Tjeckien så han har inte många att hänga med när han är hemma.. Men sedan han varit liten och lärde sig vad en bil var har han älskat allt motorer, detta var eftersom hans pappa var racing förare och hade en projekt bil vilket var en Saab 93, så hans pappa jobbade så mycket han kunde med den på sin fritid. Han har alltid varit intresserad av hur saker fungerar och har spenderat ett gäng timmar under motorhuven på saaben. Han tycker det är riktigt intressant hur bränsle kan omvandlas till sådan stor kraft och fart genom motorer och han kan typ alla delar och mekanismer. När Robert Lover inte var i skolan brukade han alltid få hjälpa sin pappa när han meckade på bilen, då lärde han sig allt som han kan idag. Nu har han kvar samma intresse för bilar, men älskar fortfarande saab mest av allt, och hoppas på att tjäna ihop tillräckligt med pengar för att göra sin egen rallybil. Personligen är Robert Lover är ingen riktig racing förare utan är mer fascinerad av bilarna, men det är därför Robert Lover drömmer om att följa sin pappas riktning i karriär och jobba med bilar fast som mekaniker. Robert Lover är en duktig och engagerad person som inte ger upp lätt. Han är redo att göra allt vad som krävs för att uppnå sina mål och är säker på att hans talang för bilar och personlighet kommer att ta honom långt i livet. Han vill ej leva ut sitt liv med ett tråkigt kontorsjobb utan vill jaga hans dröm tills han blir gammal och inte längre kan det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra scenarion med min kreativitet och engagemang till servern. Jag älskar att skapa spännande och intressanta scenarios. Jag kommer också hjälpa till med att upprätthålla serverns rykte och skapa spännande situationer för alla spelare att utforska. Dessutom kommer jag rapportera in när jag ser ett regel brott på servern och göra det till en bra upplevelse för mig själv och många fler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att poängen med RP-scenarion är att man inte ska basera sin RP på det som gynnar en själv, utan man ska spela för att alla ska ha kul och det uppnås genom att tänka på andra personerna i RP:n. Det är viktigt att alla har roligt på Unive

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna innan och blivit bannad. jag har kört i servern i några år och det kommer ju med tiden. de flesta av mina bans skedde i början och var t.ex failRP när jag inte visste vad jag gjorde. jag lärde mig däremot från mina bans och tar nu mitt rollspel seriöst. Jag har också lärt mig av tidigare bans.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: döda någon utan giltig RP-motivering är förbjudet. VDM: använda fordon som vapen är förbjudet.Cop Bait: att medvetet provocera polis för uppmärksamhet är förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Eftersom jag har många år av erfarenhet på inte bara denna server utan andra tror jag verkligen att jag skulle passa perfekt i denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka