Dubbelpost Franslawal | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Franslawal

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198362314218/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans.

Vad är ditt discord namn? Franslawal#6075

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Robert Lover, är 43 år gammal och har växt upp i Norrland med sin Moder och sin Fader, Robert är halv svensk och halv norsk. Ända sedan han har varit en ung karl så har han alltid jobbat med bilar, detta intresse kom från att hans fader, som jobbade med bilar hela sitt liv, alltid tog med han till jobbet varenda helg. Efter han gick ut ur högstadiet så började han jobba hos sin fader men blev efter många år trött på de samma bilarna i norrland, därför köpte han en bussbiljett till storstaden för att se alla de makalösa där. Hans dröm är att jobba med bilar och driva ett företag som säljer och jobbar med bilar. Några av hans hobbies inkluderar att gå på carmeets, att jobba med bilar och att köra bowling med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt seriös person, mitt mål när jag kör Unive är inte bara att ha en bra RP själv, utan att göra det minst lika bra för de andra medspelarna, jag gör detta eftersom om folk har roligt när de RPar så kommer de ta RP mer seriöst, detta kommer leda till att RPn blir mer njutbar för alla på servern. Jag kommer se till att vara online ofta och vara på mitt jobb när jag är online, jag tänker göra detta eftersom jag har själv upplevt hur jag försöker få min bil trimmad eller reparerad på Mekonomen, men sedan så är det inga anställda där.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive på grund av hur man kan driva företag, hur många spelare det är online och hur många custom made bilar som har lagts till.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min goda vän som frågade om jag ville köra FiveM. Sedan dess har jag och han kört på servern mycket och njutit av varenda sekund.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att RPa och vara online mycket, speciellt på mekonomen, om jag blir anställd där och att se till att man alltid kan komma in och antingen reparera eller trimma sin bil. Hela mitt mål är att alltid se till så att företagen inte är tomma, vilket de ofta är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med min karaktär Robert Lover är att jobba på Mekonomen och trimma och reparera bilar. Detta reflekteras i min karaktärs historia. Jag vill göra detta så att det alltid finns någon tillgänglig så att inte något företag står tomt utan några anställda på plats.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det gör jag fullständigt.

Tillbaka