Accepterad Franslawal | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franslawal

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362314218/

Ditt Hex-ID: 110000117f6c5ea

Vad är din discord tagg? Franslawal#6075

Vem var det som bannade dig? '1 derbii tror jag, kolla på bild. Jag hittar inte någon på discord som heter det för att han blev troligtvis bannad

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att hen inte såg hela vårt scenario och kan ha missförstått vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar stog på bro. då kom en person upp till oss i bil och sa att han hade hört skott. Vi snackade lite, han sa bland annat att han var "krim". Efter ett tag så kom en grabb upp till oss och började slå oss, efter en kort tid där vi alla sprang runt så hoppade han in i bilen och de körde iväg. Jag och mina kompisar sprang senare till röda garaget, när vi närmade oss röda garaget så kom de tillbaka, 2 personer hoppade ut ur bilen och en drog vapen, därefter körde en av de på mig med tydlig mening(var på trottoaren) vilket är VDM. Jag lyckades ställa mig upp och drog ut en glock, jag sköt han som drog ut vapnet, han i bilen körde iväg och hans andra kompis lät jag gå. En viktig sak att nämna är att han som jag sköt lämnade servern direkt när han dog, combat logging alltså. Därefter blev jag kickad. Efter det så fick jag veta att han som jag lät gå hade kommit tillbaka och skjutit mina kompisar som var med mig, även om de inte hade gjort något, alltså RDM. I röda garaget. Alltså på öppen plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag håller med om att det är orimligt att jag hade en glock, däremot så är det mer orimligt att de slår oss(RDM), kör på mig(VDM), lämnar spelet när han dör(combat logging) och att han sedan skjuter mina kompisar(RDM). Jag blev också bannad för "grovt sunt förnuft", men är det inte sunt förnuft att försvara sig själv om någon tar ut ett vapen och kör på en? Det är orealistiskt att jag ska bara stå där och ta det. Ni verkar hålla med, jag vet inte om det var på grund av det här eller något annat men han som bannade mig har blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan, jag har däremot kört på servern länge och det har kommit med tiden, det har mest varit typ lall och OOC när jag var en nybörjare på servern och inte visste vad jag gjorde, jag har aldrig blivit permabannad och ingen ban har varit längre än 5 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle i teori kunnat gått med på det rånet/dödningen och inte försvarat mig själv, jag var och är ganska säker på att det var en avrättning, inte ett rån, vi var utanför det röda garaget vilket också skulle gå emot sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I framtiden så kommer jag bete mig mer realistiskt i scenarion, jag kommer också lägga bort glocken eftersom det inte är så realistiskt att en vanlig medborgare har en glock.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka