Nekad Franslawal | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franslawal

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362314218/

Ditt Hex-ID: 110000117f6c5ea

Vad är din discord tagg? Franslawal#6075

Vem var det som bannade dig? Viktå

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-10 173823.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig eftersom jag begick powergaming. Detta var däremot ett missförstånd, jag menade aldrig att powergamea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde upp på en bro i min kompis bil nära torget, jag svängde lite åt höger väl uppe på bron, alltså snuddade bara knappen, då frös mitt spel till och när det slutar frysa så sitter vi vid sidan av vägen, på höger sida, stillastående. Jag trodde vi hade stannat vid sidan av gatan, därför så gick jag ut ur bilen och började fixa den. Då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte säga att det var en felaktig ban. Det var det inte, jag skulle gjort samma sak om jag var staff. Jag tror däremot det var ett missförstånd, jag menade aldrig aldrig att powergamea utan trodde vi bara hade stannat vid sidan av vägen. Jag trodde det eftersom för mig så såg bilen knappt skadad ut alls, den hade några repor på sidan, jag är osäker om det var så för min passagerare/staffs, den andra anledningen var att min karaktär inte var skadad alls.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kört på servern i typ 2 år så det kommer med tiden. Anledningen jag har fått så många de senaste 3 månaderna är för att jag har varit felaktigt bannad typ 3 gånger på senaste tiden. Jag skrev en ban överklagan och de ogiltigförklarade den. Jag har däremot lärt mig från dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat kolla mig omkring och insett att något hade hänt, det enda sättet jag kan tänka mig det är att fråga min passagerare vad som hade hänt. Det är däremot inte så realistiskt efter en potentiell krasch. Tänk också på att för mig så var bilen oskadad (kan ha varit en glitch men fortfarande viktigt) och jag hade inte tappat något HP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag vet nu att om jag fryser upp in-game så borde jag fråga de runtomkring mig om vad som hände och försöka gissa vad som hände medan jag var fryst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka