Nekad Frans991 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frans991

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358920213/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? Frans#4677

Vem var det som bannade dig? Olle P

Hur lång tid var din ban? 15 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staff trodde att det var jag som var den personen som VDM ade någon men i själva fallet så var det någon annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att efter jag hade spawnat efter restarten så skulle jag springa till min kompis bil. När jag skulle springa till bilen så kommer då en Röd RS6a i ca 250 och kör rakt på mig i staden. Jag dog och skrev därefter ''/report for VDM''. För att jag ej hann se vem det var som körde på mig och jag dog. Några sekunder senare så kommer det några Mods och jag blir bannad för VDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig med tanke på att det var fel person som fick Bannen. Det är ju omöjligt att jag skulle kunna vdma när jag ligger död på marken vilket jag gjorde när jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad så var det för att jag fortsatte gå efter att jag blivit påkörd av en bil. Detta var för att jag inte kunde reglerna utantill men läste efteråt reglerna en gång till. Andra gången var eftersom att jag trängdes i kön.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag kanske skulle kollat mer noggrant innan jag skulle springa till min kompis bil men hade inte mycket tid att reagera eftersom att bilen körde i ca 250.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig lite hur man använder detta forum och så har jag fått snacka lite med multipvps trevliga och hjälpsamma supports. Jag lär mig även grejer om five m och rp varje dag som jag spelar på Multistaden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka