Nekad frannk furt | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frannk furt

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dominic ingman

Vad är ditt discord namn? domppo#3210

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär:
Frannk Furt 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? äventyrlig, problemlösare och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hela storyn startade i Helsingfors i finaland och allt startar i en storstad. Min mamma heter ,Min pappa heter . Jag var två år gammal när min mamma dog i en krock. Med min pappa, Min mammas död flyttade vi till Ekenäs, Mer exakt till staden Raseborg . Här kände vi oss väldigt trygga. Första dagen gick vi och kolla runt. Här såg jag många häftiga saker. Av min pappa fick jag lego på min 4-de födelsedag. Jag byggde allting från flygplan till båtar också hus. Tyvärr när jag blev 6 så blev lego tråkigt. Innan jag blev sju år gammal så blev min pappa en ledare av Raseborgs fartygs över sökningen. Raseborg var nära Hangö så var det mycket droger överförning där. När jag var åtta år gammal så började jag skolan. Eftersom mina pappa har en bra betalande jobb så gick jag på en bra skola. Bra utväcklade lärare. Skolan heter Västerby skola Grundskola. Mina studier var bra och var 7,7. När jag var 15 år gammal började jag på bilväkstads jobb utväcklare. och sen forstatte jag utbilda mig till att jag kan bli chef och när

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa andra spelar och så och kuna donera till servern och kunna jobba och fixa så många bra scenaren som möjligt och hamna i bra situationer som med späning och allt möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man som rollspelare aktivt bidrar till att skapa en intressant och engagerande berättelse, där man inte ska fokusera sig på att vinna för sig själv utan att ge andra partner också möjligheter

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har varit krim förut och gjorde ett rån dåligt och förlorade krim rollen så lärde mig då och sen har jag fått korta banns för misstag jag gjort och lärt mig att man ska kanske inte göra så om man vill fortsätta på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja jag har varit krim förut och gjorde ett rån dåligt och förlorade krim rollen så lärde mig då och sen har jag fått korta banns för misstag jag gjort och lärt mig att man ska kanske inte göra så om man vill fortsätta på unive

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som rollspelare så tar jag min roll på allvar och så lägger jag stort fokus på att skapa en engagerande, Jag har ett stort intresse för att utveckla intressanta karaktärer med djup och tydliga mål

Senast ändrad:
Hej! @frannk furt
Är du snäll och färdigställer "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär". Samt ändra så du har samma namn på DC och Steam.

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka