Nekad Frannk Forrtttt | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominic

Vad är ditt discord namn? domppo#3210

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Story Hela storyn startade i Helsingfors i finaland och allt startar i en storstad. Min mamma heter Pamela Johansson ,Min pappa heter Sebastian Ingman. Jag var två år gammal när min mamma dog i en krock. Med min pappa, Min mammas död flyttade vi till Ekenäs, Mer exakt till staden Raseborg . Här kände vi oss väldigt trygga. Första dagen gick vi och kolla runt. Här såg jag många häftiga saker. Av min pappa fick jag lego på min 4-de födelsedag. Jag byggde allting från flygplan till båtar också hus. Tyvärr när jag blev 6 så blev lego tråkigt. Innan jag blev sju år gammal så blev min pappa en ledare av Raseborgs fartygs över sökningen. Raseborg var nära Hangö så var det mycket droger överförning där. När jag var åtta år gammal så började jag skolan. Eftersom mina pappa har en bra betalande jobb så gick jag på en bra skola. Bra utväcklade lärare. Skolan heter Västerby skola Grundskola. Mina studier var bra och var 7,7. När jag var 15 år gammal började jag på bilväkstads jobb på hel tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket bra rp och roliga scenarion och jag har varit medlem tidgare så vet hur det funkar och är bra på rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv utan att det ska vara roligt för båda spelarna i ett scenario så att man inte alltid vinner så att motparten också ska vinna samt att vinner man alla scenarion så blir det trågigt efter ett tag och därför inte alltid behöver vinna eftersom ofta blir det också kul när man förlorar så man kan dra ut på scenarion mer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag läst era regler många gånger. rdm dödar utan anledning, vdm kör på folk ba random, meta tar info från irl och suntförnuft är att man ska rpa som att det skulle vara värkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har varit medlem tidigare, jag har rpat på den här servern i typ 2-3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har läs och skriv svårigheter så tar en tid för mig att läsa och så är det svårt att stava

Nekad, Utveckla

Vad kan du bidra med till serverns RP? du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka