Frannk Forrtttt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Allstar Sports Cars
Vad heter du IRL? dominic
Vad heter du på discord? domppo#3210
Hur gammal är du? ig22 irl 16
Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halft år typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer till och börja med att anställa folk så de är 10-15 anställda en biträdande chef 3 personal ansvariga och 5 erfarna och resten anställda/provanställda och jag kommer att se till att de är mogna anställda och folk som inte lallar och folk med hög rp och förstår hur man jobbar med andra och såna som vet hur man behandlar kunder rätt för vill inte ha såna som skriker på kunder utan de ska vara bra anställda som behandlar kundera så som dom ska behandlas. jag kommer si till att Allstar Sports Cars kommer vara öppet hela dagen och att de kommer säljas bra med bilar och att folk inte vill bli anställda ba för att få pengar och aldrig jobbar utan att man ska skriva isåfall att man är bort rest eller att de är något så att vi har så många anställda som jobbar så mycket som möjligt själv kommer jag jobba typ hela dagen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mekonomen 2 gånger, autoexperten, saras 2 gånger, vianor och advokats byrån
Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar men vissa dagar kan jag vara borta men förstås så medelar jag en dag före på till jobbet och i mellan kan det vara att jag jobbar lite kortare och nån dag lite längre beror på.
jobb tider
Måndag - 12:30-17:00
Tisdag - 13:45-18:00
Onsdag - 11:00-15:00
Torsdag - 14:00-20:00
Fredag - 10:00-16:40
Lördag - 10:00-15:00
Söndag - ledig men kanske kommer o jobbar typ 2 timmar nån gång om dygnet
tiden som jag är inne på servern
måndag - 9:00-03:00
tisdag - 9:00-03:00
onsdag - 9:00-03:00
torsdag - 9:00-03:00
fredag - 9:00-03:00
lördag - 9:00-03:00
söndag - 12:00-03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jooo själv klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? neeej aldrig
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? dominic
Vad heter du på discord? domppo#3210
Hur gammal är du? ig22 irl 16
Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halft år typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer till och börja med att anställa folk så de är 10-15 anställda en biträdande chef 3 personal ansvariga och 5 erfarna och resten anställda/provanställda och jag kommer att se till att de är mogna anställda och folk som inte lallar och folk med hög rp och förstår hur man jobbar med andra och såna som vet hur man behandlar kunder rätt för vill inte ha såna som skriker på kunder utan de ska vara bra anställda som behandlar kundera så som dom ska behandlas. jag kommer si till att Allstar Sports Cars kommer vara öppet hela dagen och att de kommer säljas bra med bilar och att folk inte vill bli anställda ba för att få pengar och aldrig jobbar utan att man ska skriva isåfall att man är bort rest eller att de är något så att vi har så många anställda som jobbar så mycket som möjligt själv kommer jag jobba typ hela dagen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mekonomen 2 gånger, autoexperten, saras 2 gånger, vianor och advokats byrån
Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar men vissa dagar kan jag vara borta men förstås så medelar jag en dag före på till jobbet och i mellan kan det vara att jag jobbar lite kortare och nån dag lite längre beror på.
jobb tider
Måndag - 12:30-17:00
Tisdag - 13:45-18:00
Onsdag - 11:00-15:00
Torsdag - 14:00-20:00
Fredag - 10:00-16:40
Lördag - 10:00-15:00
Söndag - ledig men kanske kommer o jobbar typ 2 timmar nån gång om dygnet
tiden som jag är inne på servern
måndag - 9:00-03:00
tisdag - 9:00-03:00
onsdag - 9:00-03:00
torsdag - 9:00-03:00
fredag - 9:00-03:00
lördag - 9:00-03:00
söndag - 12:00-03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jooo själv klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? neeej aldrig
Har du läst våra Regler? ja