Nekad Frannk Forrtttt | Chef-jobb ansökan [SMokey]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? dominic

Vad heter du på discord? domppo#3210

Hur gammal är du? 16 irl och ig 22

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 och ett halft år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har märkt att marja lisa har varit mycket stängt men om jag blir chef så kommer jag att si till att det är öppet dygnet runt jag är en bil mänska irl och att få jobb på marja lisas skulle min dröm gå uppfyllelse jag har jobbat på autoexperten förut och var erfaren där men böt till mekonomen för det är störe och trevligt här innan jag jobba som bil mekaniker så fixa jag alltid mina blir på mekonomen och jag tyckte alla var så trevliga så jag tänkte att jag skulle vilja jobba där men de höll på att gå i konkurs så jag blev inte anställd så jag for till autoexperten där blev jag anställd och sen efter en tid så börja tänka att jag kollar om mekonomen tar anställningar och de gjorde dom så sen börja jag på mekonomen och sen börja jag jobba på saras och tyckte det var roligt och att alla var trevliga och sen börja jag på mekonomen igen och blev erfaren sen börja jag på vianor och det var trevligt där och där blev jag bara anställd sen börja jag på saras och där var jag personal ansvarig och nu sen jobba jag en tid på advokats byron och nu är jag arbetslös

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mekonomen 2 gånger, autoeperten, saras 2 gånger och ena gången var jag personal ansvarig , vianor och advokats byrån

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar men vissa dagar kan jag vara borta men förstås så medelar jag en dag före på till jobbet och i mellan kan det vara att jag jobbar lite kortare och nån dag lite längre beror på.

jobb tider

Måndag - 12:30-17:00

Tisdag - 13:45-18:00

Onsdag - 11:00-15:00

Torsdag - 14:00-20:00

Fredag - 10:00-16:40

Lördag - 10:00-15:00

Söndag - ledig men kanske kommer o jobbar typ 2 timmar nån gång om dygnet

tiden som jag är inne på servern

måndag - 9:00-03:00

tisdag - 9:00-03:00

onsdag - 9:00-03:00