Frannk Forrtttt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen
Vad heter du IRL? dominic
Vad heter du på discord? domppo#3210
Hur gammal är du? 17 irl 23 ig
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år kanske
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att anställa folk som är aktiva och jag kommer se till att mekonomen är öppet så ofta som möjligt jag har varit ansälld, erfaren, personal ansvarig och biträdande chef tidigare så jag vet hur allt fungerar jag kommer att jobba själv massor så att inte folk behöver ha trasiga bilar och jag kommer se till att det är aktiva folk som jobbar där och jag kommer se till att mekonomen fixar mest bilar per dag
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mekonomen 2 gånger, autoeperten, saras 2 gånger, vianor och advokats byrån
Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för det finns igen bättre server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? neeej aldrig
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? dominic
Vad heter du på discord? domppo#3210
Hur gammal är du? 17 irl 23 ig
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år kanske
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att anställa folk som är aktiva och jag kommer se till att mekonomen är öppet så ofta som möjligt jag har varit ansälld, erfaren, personal ansvarig och biträdande chef tidigare så jag vet hur allt fungerar jag kommer att jobba själv massor så att inte folk behöver ha trasiga bilar och jag kommer se till att det är aktiva folk som jobbar där och jag kommer se till att mekonomen fixar mest bilar per dag
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mekonomen 2 gånger, autoeperten, saras 2 gånger, vianor och advokats byrån
Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för det finns igen bättre server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? neeej aldrig
Har du läst våra Regler? ja