Accepterad Frannk Forrtttt | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Ditt Hex-ID: 11000014d7bb4b0

Vad är din discord tagg? domppo#3210

Vem var det som bannade dig? @Babay

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ipqfis Anledning: lallare Går ut om: 1 dagar 22 timmar 28 minuter Placerad av: Babay

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bra fråga jag var på piren och pratade med några och sen så kom en som sa att han var polis men ingen trodde på han sen så börja hans kompis fa in i min bil och skreva /me kissar och han slog på den och sen börja han slå på alla andra och då slog jag ner han för att han skulle sluta och de skulle aldrig hänt om polisen jag sa att skulle komma över ditt som stog kanske ca 150 meter bort vägra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och pratade med några och sen så kom en som sa att han var polis men ingen trodde på han sen så börja hans kompis fa in i min bil och skreva /me kissar och han slog på den och sen börja han slå på alla andra och då slog jag ner han för att han skulle sluta och de skulle aldrig hänt om polisen jag sa att skulle komma över ditt som stog kanske ca 150 meter bort vägra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nå den var fel aktiv men jag gjorde även fel men skulle polisen komma över ditt som jag bad dom göra när han var i min bil och höll på och lallade men jag gjorde fel när jag slog på han de borde jag aldrig gjort jag kunde ha pratat ut de med han

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så slog en på mina kompis o jag körde in i han så att han skulle sluta och ena gången så powergamea jag och ena så slog jag en med ficklampa imisstag och en så hjälpte jag en med en cross till sjukhuset och man får inte bära en medvetslöss person på en cross. en sköt jag av misstag en polis när jag var krim och en så hade jag ett vapen på mig som jag skulle överlämna till polis men blev bannad före och de va innan jag skaffa krim och flera kommer jag inte på nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nå om polisen som jag bad skulle kommit ditt så skulle de aldrig hänt men de kom en motorcykel polis ditt men han sprang iväg lika snabbt som han kom ditt. ja men jag borde aldrig slåt han och polisen borde kommit ditt och jag borde pratat med han istället för att slå han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte slå nån jag ska följa reglerna fast hur mycket andra kan ta en på nerverna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta er tid och ha en trevlig dag hoppas du unbannar mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka