Accepterad Frannk Forrtttt | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Ditt Hex-ID: 11000014d7bb4b0

Vad är din discord tagg? domppo#3210

Vem var det som bannade dig? @Rasmus

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: scrhhy Anledning: Grov rdm, Krim utan krim Går ut om: 8 dagar 22 timmar 51 minuter Placerad av: .@Rasmus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt på två stycken utan orsak dom var oskyldiga och jag sköt med polis vapen och jag hade inte krim och jag snode saker av dom men jag snode ett ploster och en väska som var tom men jag ber om ursäkt vad jag gjorde jag lovar att aldrig göra om det jag kommer rpa mycket bättre jag lovar jag kommer aldrig göra något liknade igen jag lovar fast jag blir krim igen så kommer jag följa regleran jag lovar på allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på vänstra sidan av bennis workshop om man kör ner mot ceyo perico hållet och svände till höger före man svänger till bennis och där stog två stycken och jag vet inte vad som flög i mig jag var så dum i huvudet att de var riktigt hemskt och jag sköt båda i huvudet med ett polis vapen och jag snode sen ett ploster och en tom väska av dom och sen körde jag i väg och sen blev jag ut sparkad och de sto gå support och efter support for jag in tillbaka och då for jag till polistationen och skulle överlämna vapnena och jag tänkte överlämna mig själv till fängelse men jag blev bannad före nån polis kom ditt jag ber hemst mycket om ursäkt kommer aldrig upprepas och jag kommer rpa mycket bättre i fram tiden. jag skulle vilja be om ursäkt till dom jag sköt jag var så dum i huvudet när jag gjorde förlåt mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel jag sköt på två oskyldiga utan anledning och jag hade vapen på mig utan krim jag hade polis vapen på mig utan krim jag sköt utan krim och sen snodde jag saker av dom ett ploster och en tom väska och sen och sen så körde jag bara iväg jag gjorde ett stort misstag jag ångrar stort och jag ber hemst mycket om ursäkt till @Philip320 för att jag brött mot hans regler och ja ber hemst mycket om ursäkt till dom som blev utsata förlåt jag lovar rpa mycket bättre i fram tiden och jag ska överlämna vapnena till polistationen och kommer aldrig bryta mot en regel igen för de finns inget poistiv med att bryta mot reglerna för man blir ba bannad eller så får man något indraget eller så som jag fick ban, indraen krim och medborgar skap och jag ångrar mig så så mycket förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så slog en på mina kompis o jag körde in i han så att han skulle sluta och ena gången så powergamea jag och ena så slog jag en med ficklampa imisstag och en så hjälpte jag en med en cross till sjukhuset och man får inte bära en medvetslöss person på en cross. en sköt jag av misstag en polis när jag var krim och en så hade jag ett vapen på mig som jag skulle överlämna till polis men blev bannad före och de va innan jag skaffa krim och flera kommer jag inte på nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde aldrig haft polis vapen på mig jag borde inte haft något vapen på mig efter som jag hade indragen krim och jag borde aldrig brytit mot reglerna och jag borde aldrig dödat nån utan orsak och ännu till utan krim jag borde aldrig snot saker av dom och jag borde aldrig rymt därifrån jag borde ståt för de jag gjorde för har man våga göra nå så ska man våga ta imot konsekvenserna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig bryta mot reglerna rpa bättre, inte ha vapen på sig utan krim, inte polis vapen på sig om inte e polis inte sno saker av andra och att gör man något så ska man stå för vad man gjort och smita iväg tills man blir bannad förlåt mig för vad jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta er tid och ha en trevlig kväll/natt hoppas ni unbannar mig

Du får en chans men vill absolut inte att detta ska ske igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka